péntek, május 25, 2007

Zsu-ról

Nos, az előbbiekhez kapcsolva még annyit, hogy a "titkos" versemet ( :P ) még ismeri valaki, mégpedi Zsu. :)) . Hiányozni fognak a Bibliasulis hétvégék, amikor nem hagytuk egymást aludni ... (főleg én őt :)) ). Aztán... még vannak dolgok, amiket nem írok le ide, mert na... khm. Zsu sokat tudna mesélni arról, hogy én milyen sokat tudok mesélni :)) :)) .

Ma tanulmányozgattam egy kicsit a Pascal programot, találtam egy linket, ahol nagyon jól megértettem mindazt, amit eddig még nem. Érdekes, élvezem. Tehát mégsem olyan nehéz programot írni. :D .

1 megjegyzés:

zsu írta...

na igen....lenne amit mesélnem...:perről a csajról meg az "éjszakáinkról"...a szövegeléseiről amit győzzön hallgatni az ember....:Dde lehet azt is és szeretni is tudni kell szóval hajrá..:D